Fullspäckat.

Känns som världens längsta dag idag. Hade klockan ställd på 05.00 men jag snoosade till halv sex. Kändes som jag precis hade knäppt av tv.n och dragit upp täcket till näsan när klockan ringde. Inte blev det bättre av att termometern visade på 3 minusgrader och det var frost på cykelsadeln så jag fick skutta upp efter en påse. Det här är väl egentligen vanlig tid att gå upp för att åka till jobbet men jag höll på att dö! Haha Kommer aldrig klara av att ha ett 7-16 jobb. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, mycket mer kvällsmänniska. Eller nattuggla t.o.m :)

Tog tidiga tåget till Gävle och sedan bussen till Sjukhuset för att träffa käk-kirurgen för genomgång av operationen. De var verkligen hur gulliga som helst, förklarade, visade och lät mig fråga. Dock börjar infinna sig lite tvivel, men jag har ju ett tag på mig att fundera så det ska nog lösa sig till det bästa :)

Sedan hittade jag, hör och häpna!, tillbaka till stan, där Therese väntade, utan att gå vilse. Vilket jag lyckades med en annan gång när jag varit hos en klasskompis, som bor typ vid sjukhuset, och jobbat med en uppgift. Tur att jag gick 1 timme innan tågets avgångstid för jag behövde den timmen att gå den annars 10 minuters promenaden :p
Blev frulle på donken innan vi satte sprätt på lite pengar. Shopping är verkligen ett starkt begär! Jag som inte skulle ha något köpte två klänningar, en skjorta, bh och vantar och en parfym, Mexx -Pure Life. Blev bara 1200 kronor för alltihopa så jag tycker ändå att jag var rätt ekonomisk! ;) Hittade en underbar svart fransklänning :) Perfekt att svänga sig i på dansgolvet och hoppas att någon fastnar i mitt nät ;p

Det blev även en skjortklänning i shoppingkorgen, vinröd of course! Det är min nya älsklingsfärg. Så murrigt höstigt härlig :) Nu är hösten verkligen här!



Direkt från tåget till jobbet, med en paus på 20 minuter i lägenheten, som till största delen bestod av en vilsen sofia runtspringande som en galning för att hitta några kläder att jobba i. ALLT är tydligen i tvätten. Hoppade i ett par jeans och en T-shirt och det dög hela kvällen =) Haha
Sedan hem och mottog två killar till som är spekulanter på lägenheten. De verkade tycka att den var fin så hoppas någon av dem får den :)

Har precis tittat på en dokumentärserie på 3an, om människor som lider av kraftig fetma och säljer sin kropp. En kvinna hade squashing som arbete, dvs att sitta på män? Haha Jag har svårt att förstå mig på dessa människor. Inte kvinnorna, de har ju bara hittat ett lätt sätt att tjäna pengar på men männen som gillar det, där kan väl ändå inte hissen gå ändå upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0