Rastlöshet.

Oh jag har varit så himla rastlös idag. Sova, äta, sova, kolla på tv, äta, sova. Herregud, jag städar t.o.m. Då är det illa :p Tog en cykeltur till ren och hälsade på Linnea, satt och snorade ikapp och kollade på gamla repriser. Vi kom, hur kommer jag inte ihåg, in på remouladsås så på vägen hem var jag tvungen att svänga in på Ica och köpa fiskpinnar och remouladsås. Smarrigt :)

Eftersom jag är dålig på det här med koder och tjaffs, och tycker det är dags att fixa till detta, ska My hjälpa mig :) Så snällt av henne. Så nu sitter jag och kollar färger och bilder, vinrött blir det iaf. och grått tror jag. Och en kalla. Sen får hon fria händer :)

Kollar på 'I ditt ansikte' nu, så roliga kaxiga gubbar :) Och Magnus är lika härlig som vanligt. Ingen sovmorgon alls imorgon så det är dags att krama kudden strax. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0