Tjejkväll.

Livet kantas just nu av förväntansfull rädsla blandat med ångestfylld glädje. Haha Resfeber med andra ord. Mycket som ska göras, 18 dagar kvar till avfärd..


Dagen till ära har jag gjort av med pengar. Fast det är inte färdigt ännu. Idag blev det bara en kamera (Min tredje, har jag fått för mig att jag är en mästerfotograf eller?) Men den var fin och verkar bra. Madde har en sån och hon säger att den är helt okej. Jag har sett hennes undervattensbilder och de är riktigt fina :) Hon har en typ flytväst till hennes kamera så en sån ska jag också köpa Haha Och att den var stöttålig är perfekt för mig som tydligen inte kan äga hela kameror ;)



En sådan här fin blå blev det :) Stötskyddad, frystålig och vattentät, perfekt när vi ska fota hajar i Australien :D


Snart kommer Ida och Hanna och jag sitter fortfarande i bara underkläder, har precis dammsugit lägenheten bara iklädd dessa. Haha Min flytt kommer att glädja mina grannar ;P Var riktigt länge sedan jag träffade Hanna, nääästan lika illa som hon skrev 'jag kommer knappt ihåg hur du ser ut'. Så vi får skämmas båda två och ta igen all tid som gått ikväll. Och Ida kommer med, sååå kul :) Vi måste träffas massor nu innan jag åker, vi har aldrig varit ifrån varandra så här länge. Det längsta är hennes resor till thailand, senaste nästan två månader. Eller hennes sommar i ayia napa, fast då var jag i Italien med så det kändes inte så lång tid. Nu måste jag ta reda på resten av renkläderna och försöka stuva in dem i garderoben innan tjejerna kommer.




Ida o Henke i påskas



Hanna med sommardrink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0