Bokad och betald.

Resan alltså.. underbart, nervpirrande.. overkligt!!
Den 9.e november lyfter vi mot australien från London. Så vi åker till London runt den 5-6 november. Åh vad jag längtar!
Vi kom rätt billigt undan, 800 pund betalade vi för resa till Australien, sedan resa till sydkorea och Japan och sedan resa hem till London 5.e juni. (ungefär 9400 kr) De flesta andra jag pratat med har betalat mellan 12 000-16 000 och det är bara till Australien och hem. Vi fick även en natt på 4-stjärnigt hotell och middag när vi anländer till sydkorea och det bästa av allt, gratis alkohol på planet!!! ;) Haha

Ikväll har jag jobbat på il gymo, sedan fixat hos Madde. Visum är också sökt, borde få mail om det imorgon. Det tog 1-2 dagar för de andra att få det godkänt.

Nu ska jag knapra i mig mina makrill mackor innan det är dags att krama kudden. Fullt upp imorgon, ska jobba på Max, för första gången på 100 år. Sedan uträtta lite på stan och jobb på gymmet innan det är dags att bege sig till Linnea. Hon ska ha lite tjejfest eftersom hon fyllde år förra veckan. Sen får vi se om det blir parken, folkan eller någon annanstans :)

Trevligt helg!!

Kommentarer
Postat av: mia

hej gumman, beratta hur ni har planerat resan... november till juni??!!! var ska ni stanna lange och vad ska ni gora, maste planera in sa jag kan komma och halsa pa er... kram kram

2008-09-10 @ 09:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0