Fredag.

Dagarna bara rinner iväg, jag hinner ingenting. Jag tror aldrig tiden har gått så här fort, säkert bara för att jag har maaassor att göra :p Har iaf hunnit göra en del nu;

  - Lägenheten uppsagd (+ fortum, bredband och hemförsäkring)
  - Börjar packa ner mitt liv och mina tillhörigheter i lådor och kartonger
  - Resa London-Australien bokad och betald
  - Resa Sverige-London bokad och betald

Kvar är nu;
  - Vaccination på måndag
  - Boka och betala resa mellan Sydkorea - Japan
  - Boka tåg till Arlanda
  - Fixa ny internetbank-dosa
  - Packa ner mitt liv de närmasta 7 månader i en pytteliten ryggsäck ;p (Egentligen är den inte så liten, är 65 liters så jag får nog i mer än jag orkar bära.) Det jobbiga är ju att man ska plats för saker att ta hem sen också, så det gäller att vara riktigt snål när man packar. Vilket inte är en tjejs starka sida :p

Ingen resfeber ännu, men jag är övertygad om att den kommer så jag är glad så länge jag kan uppträda normalt ;p

Nu har kyckligen kokat klart så nu ska jag packa iordning en matlåda och bege mig till jobbet. Har redan varit där i typ 2 timmar idag. Dock inte träning i två timmar men en timme och en kvart blev det nog. Känns så skönt nu när man kommit igång :) Och jag måste ju utnyttja mitt kort så mycket som går nu innan jag åker eftersom jag redan betalat t.o.m. januari så jag går miste om 2 månader.
Efter jobbet blir det film i edsbyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0