Gym jobb och brun Björn.

Så har veckan sett ut hittills. I måndags skulle jag sova hos mina föräldrar, för att hundarna på tisdagsmorgonen skulle slippa köras hem och vara ensamma, så jag fick med mig dem ut i skogen för att plocka svamp. När vi hade åkt en bit fick vi se något konstigt på vägen, en konstig älg tänkte jag, men det var en Björn. Jag har aldrig tidigare sett någon "på riktigt", förrutom järvzoo och orsa björnklitt förstås. Hann iofs bara se den några sekunder men ändå, lite häftigt :)
Vi åkte lite längre och hittade en riktig kantareller-guldgruva. Dock var lite lite läskigt när hundarna inte gärna ville gå in i skogen, men vi såg inte nalle luffs något mer :)

Har varit ledig idag så idag har jag fixat med en massa praktiskt, sagt upp bredband, abbonemanget hos fortum och hemförsäkring. Ska söka visum imorgon, madde och linnea har redan sökt och fått deras godkända så det är bara jag kvar. Har hittat resa nu också, så nu känns det att det verkligen kommer att hända :) Gaahh! Nervös!! :)

Linnea och jag var på Core tidigare idag så nu är kroppen bra mör Haha Vi får se vad den säger imorgon. Ljumskarna protesterar fortfarande lite efter helgens hårdkörning så det byggs väl bara på. Men skönt är det :)
Dagen avslutades med mat på gamla kära tranan, mix plock korg med drinkprovning. Vi provade en massa vi inte provat förrut, iaf inte i nyktert tillstånd ;p

Nu blir det sängen, har längtat tills jag får lägga mig och läsa ut sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Har bara två kapitel kvar nu, sjukt spännande bok. Iofs är alla hennes böcker spännande men denna och olycksfågeln är nog de mest nervpirrande böckerna. Rekommenderas starkt!! :)


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Det är väl lite det som är meningen med att träna?! ;)

2008-09-04 @ 20:56:03
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0