Lördag.

Kom nästan nyss hem från lunch på stan. My Johan och Henrik hade hittat till Bollnäs så det blev en sallad på normans. Ida var ute på äventyr så det blev för stressigt för henne, men förhoppningsvis träffas vi imorgon. Skogsutflykt :)
Vädret tillät att vi avnjöt vår lunch på uteserveringen, såå mysigt. Sånt här höstväder är underbart, inte grått o trist som bara gör en deprimerad. 

Igår vaknade jag av att solen lyste in genom fönstret och efter att ha legat och snoosat en stund till klev jag upp för morgonpromenad. Måste ta tillvara på alla tillfällen solen visar sig! Gick runt i solen i ungefär en timme. Sedan åkte jag till Linnea en sväng där jag käkade lunch innan jobbet. Jobbade bara 4 ½ timme, sedan var linnea och jag och hälsade på Therese medan de andra åkte till Ebdsyn. Synd att vi hamnade på olika ställen, blev lite besviken eftersom jag sett framemot kvällen hela vekckan, men det blir fler gånger :)


Imorse var vädret inte lika fint (vilket det blev när jag tagit mig inomhus) så jag begav mig till gymet för att träna lite. Ska ju visa mig i bikini i ett halvår så nu är det hårdkörning :p Efter träningen var det handbolls match, Arbrå - Vallentuna. Hann dock bara se första halvlek men det såg bra ut för arbrå. Duktiga tjejer, de blir vassa den här säsongen!


Ikväll blir det vin med lite max-folk, sedan antagligen Sportin. Wet t-shirt tävling på tranan, Patetiskt o pinsamt! Haha Så ikväll är det ingen tvekan om var man ska. Hoppas på en trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0