Älskade måndag.

Åh vilken underbar dag lalala. Idag har varit en bra dag, allt har känts så lättsamt och kul :)
Började dagen med en brak- (för mig som annars äter en hårdbrödmacka) frukost med yoghurt, macka juice och kokt ägg ute i solen. Sedan en lång och skön promenad med Tindra och ipoden, fick låna en laddare av janis så nu har min ipod vaknat upp ur sin koma. 27 grader stod termometern på när vi kom hem så vi spenderade hela dagen i solen. Sol gör mig glad, snart är det sol hela dagarna!! :)

Igår blev det svampdejt med Madde. Hittade massor :) Dock var det lite tufft att hela tiden böja sig fram efter lördags bravader, blev som vanligt på tok för stort alkoholintag. Vi körde lite ring of fire med norsk-tal, roligaste på länge :)

Imorgon blir det tandläkare och Högskolan, trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar faktiskt skolan ;)
Nu ska jag fortsätta se på i ditt ansikte, han är så härligt kaxig Magnus Betnér. En riktigt vass kille. Linnea önskar sig honom i julklapp, får se hur vi ska lösa det :D
 


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Jag blir så glad i hjärtat när jag läser och ser hur bra du mår nu gumman! Du är SÅÅ värd det! Äntligen! Tagga tagga tagga till Halloween ;) puss

2008-09-25 @ 15:16:58
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0