Utmanad.

Jag har blivit utmanad av My (mypedersen.blogg.se)

Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Kyckling!! På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst. Ge mig då kyckling, det gillar jag mest. Kyckling på fredag, det enda jag vill ha lalala.. Kommer ni ihåg? :)

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på vem som bjuder in på kalas ;) Nä men oftast hjälper jag till.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
soffan.

4. Köper du ofta triss?
Aldrig! Man vinner ju iaf inte, fast jag köpte faktiskt en skrap-pyramid en dag, såna och las vegas skrap lotter med mycket skrap är roliga, dock är vinstchansen lika liten där.

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester?
Hmm.. måste ha varit cypern :)

6. Vilken tv-kanal tittar du på mest på?
5:an helt klart. Desperate Housewifes, Greys, CSI, Gossip girl, One tree hill, OC, Ugly Betty, Big shots.. ingen tvekan om saken!



Vaccination idag, 535 kr. Sen ska jag ha två sprutor till med antagligen samma pris. Rena rånet! Speciellt när det inte är nödvändigt, alltså ingen rekommendation. Men ändå, det är skönt att veta att man är skyddad utifall något händer :)


Var och gymade ikväll, och tur o oturen träffade jag på Camilla och janis som drog med mig ut på promenad :p Var ändå skönt att få röra lite på sig efter allt pumpande på gymet. Sedan var vi och handlade som en riktig familj Haha


Om 6 veckor precis har vi, förhoppningsvis, precis anlänt till Australien och värmen. Fick sms av Mia idag att hon hade legat på stranden hela dagen. Underbart!!

Så nu är det verkligen hårdkörning på gymet, beachen 2008 är inte slut för min del ;)


Imorgon kommer mami och hjälper mig med lägenhetsfix, tänkte försöka packa ner så mycket som möjligt av köket och grovstäda där. Det är ju så sjukt mycket som ska städas när man flyttar ut. Vore nästan värt att anslita en städfirma, speciellt för mig som verkligen hatar städning :p Så nu är det kväller strax, Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0