Glädje.

Så var helgen över, igen! Tiden går så himla fort här och tur är väl det. Men tiden när vi reser kommer att gå riktigt fort och snart är vi hemma igen. Panik! Måste ha pengar, har hittat ett jobb i norge som verkar jätte bra. Det är troligtvis på samma ställe som Madde ska jobba så jag och Linnea ska också söka.
 
Igår spelade vi poker igen, och JAG vann! 8 dollar, weehooo! Rich bitch! :) Sedan kikade vi på film och innan vi skulle sova skulle jag bara titta till Micaela som var i baren, där blev det goon goon och mera goon så vi gick till sängs 8.30 imorse. Så idag har jag mest sovit, jag missade Neas och Maddes tur till köpcentret. Tur annars hade jag säkerligen gjort av med mina vinstpengar :)


Madde och jag vid floden (som vi åker ringar/wakeboard i) de första dagarna här i Mildura.



Så hääärligt att Västerås vann!! :) En obeskrivbar glädje..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0