Underligt.

Av nagon konstig anledning syns inte mitt forra inlagg, jag som aaantligen hade varit duktig och lagt upp nagra bilder. Attans!
Pokern igar gick bra till en borjan men nar olen satte in och det var mer intressant runtomkring tappade jag intresset och forlorade. Men jag klarade mig langre an Linnea och Madde iaf, det ar huvudsaken! ;P

Idag ska vi forsoka ta oss en tur till ett stalle dar de saljer lite goda saker fran trakten, bara killen som har hand om vanen vaknar. Sedan blir det nog en svang till swimmingpoolen, solen och varmen har kommit tillbaka sa nu ska vi forsoka orka sola lite. Ar sa bleka efter att ha undvikit solen nu nar vi jobbat, men snart ar det semester och playa-liv hela dagarna! :)

Ni hemma far heja lite pa bandyn fran mig med! Men inte pa edsbyn saklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0