Pyjamas-party.

Vet att jag är så dålig på att lägga ut bilder, men jag har aldrig tid. Här är några i alla fall..


Tina hade lagat mat tiill oss, och kalas för erik och avskeds-party för Luisa


Asiaterna lagade sushi åt hela hostelet, smarrigt! :) 


Hela svenska gänget i limon madde fixade

Anna's sista kväll

Tina, micaela och jag när det var pirat-tema på hostelet


Förra veckans party, Ivano's sista kväll. Som ni ser är jag mörkhårig igen, tröttnade på att vara blond :p


Jobbet på fabriken rullar på, vi har nu jobbat i 3 månader så vi har vårt andra visa säkrat. Man kan bara få det en gång per land annars, men jobbar man på farm i minst 3 månader kan man få ett andra. Så då kan vi återvända när vi vill :) Strular lite för Pete, eftersom han inte har jobbat lika länge men jag tror det ordnar sig för honom med. Bara 8 arbetsdagar kvar innan semester..

Här sitter vi och väntar på att ännu en händelserik dag ska börja :)
Igår hade de dragkamp, med mig som snöre haha Såå roligt har vi på vårt jobb, tur att slutet är nära

Ikväll är det fest på hostelet, tema 'pyamas party' så vi ska sätta på oss våra sovkläder och spela lite poker med några andra svenskar och några till. Tina ska laga mat ikväll så det ska vi smaska på också, curry kyckling :)
Imorgon ska vi lära Erik och Micaela att göra sushi, och äta förstås! Var länge sedan nu. Inte varje dag man får äta god mat Haha

Sitter och kikar på jobb i Norge för fulla muggar nu, vill ha pengar! Madde har fått en kanon-jobb! är så glad för hennes skull, det verkar vara precis vad hon vill ha :) Hoppas att Linnea och jag har lika tur också! 

Hoppas ni får en mysig helg därhemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0