Bye bye OZ.

Da var dagen har nar vi ska lamna australien, vill inte vill inte vill inte!! kan inte fatta att det gatt 6 mander, kanns som 1 eller kanske 2 manader. Jag alskar verkligen landet och ska absolut tillbaka! :) Jag ar sa otroligt glad att jag akte, mitt livs basta resa! Mitt livs basta tid, usch.. separationsangest till tusen!

 

Aven fast jag sager att jag tycker det ar underbart har ar jag anda glad att vi ska aka hem, sa jag far traffa er alla. Det far ni inte tvivla en sekund pa, har saknat er alla! Att jag sedan har fatt jobb i Norge gor att det kanns annu battre att komma hem, skont att komma bort fran bollan men att anda kunna aka hem och halsa pa :) 

 

Sista dagarna i Australien spenderades i campervanen, vi tog oss fran byron ner mot sydney via coffs harbour dar vi bodde en natt. Sedan fortsatte vi ner till Sydney dar vi bodde pa en campingplats i 2 natter. Direkt pa morgonen efter frulle satte vi fart mot IKEA och ahlgrens bilar, ballerina, paron cider och mazariner. De hade ingen prinsesstarta eller OLW/estrella sa det var ett daligt ikea! pa vagen darifran akte vi av en slump (odet, och odet sa att vi skulle ga in) forbi en stor outlet. Men samma dar, nar man ar omringad av billiga billabong, ripcurl, quicksilver och massa mer affarer ekar planboken tommare an forra gangen vi skulle shoppa, sa det blev inget alls. Jag fick en massa berom for mina skor o min byxdress (sparkdrakt som Madde o Nea kallar det, men jag aaalskar verkligen byxdresser :)) Sa det kandes anda som att jag hade nya snygga klader. Nagra sma kommentarer kan gora sa mycket, speciellt nar det kommer fran tjejer som har sjukt snygga billabong och ripcurl klader :) Att man inte gor det oftare, talar om for folk att de har snygga klader. Det kanske har med den svenska avundsjukan att gora, eller vad tror ni?! jag blev iaf valdigt glad av att hora det :) 

 

Nu ar vi flygplatsen, har varit har i 5 timmar och har nu bara 12 timmar att sla ihjal. Eftersom vi lamnade campervanen i eftermiddags och ska flyga kl 8 imorgon bitti sa tankte vi spara in lite pengar genom att spendera kvallen/natten har. An sa lange har det gatt bra, vi har packat om vaskorna ett antal ggr, vaxlat pengar och kakat gourmemat pa donken. Nu ar det nog Madde o Petes tur att ga omkring lite sa Nea och jag ska ga och avbyta vask-vakterna.

 

Imorgon flyger vi som sagt till Sydkorea och spenderar nagra dagar dar innan vi aker till japan den 16.e. Dar blir vi i 2 veckor, en vecka i Tokyo och en vecka i Keuto (vet inte exakt hur det stavas). Det ska bli riktigt spannande! 

 

Snart ses vi allihopa! Gud sa roligt det ska bli att se er igen :) Skot om er!!


Kommentarer
Postat av: kusin vickan

de har gått riktigt fort, men gud så jag längtar efter dig nu! oh, de är enomt! Jag komfermerar mig på söndag och skulle så gärna villa att du va med och tittade :/ och du, nästa gång du åker till tex australien så hänger jag på för då är jag stor flicka också :] Tacktacktack för kortet vi fick! Vi hörs. 10000 kramar <3

2009-05-12 @ 22:13:18
Postat av: kusin vickan

de har gått riktigt fort, men gud så jag längtar efter dig nu! oh, de är enomt! Jag komfermerar mig på söndag och skulle så gärna villa att du va med och tittade :/ och du, nästa gång du åker till tex australien så hänger jag på för då är jag stor flicka också :] Tacktacktack för kortet vi fick! Vi hörs. 10000 kramar <3

2009-05-12 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0