Skydive.

Jag kan inte förstå att jag gjorde det, men idag slängde vi oss alla fyra huvud stupa ut från ett litet plutte plan på runt 4500 m upp i luften. Adrenalinkicken man fick går inte att beskriva, det var så sjukt häftigt. 60 sekunders fritt fall där man bara rumla runt åt alla håll låter långt men det kändes som 10 sekunder. Sedan när fallskärmen fälldes ut hängde man bara där och dinglade med fötterna :)

Lätt värt pengarna! Linnea och jag köpte filmen också, så det blir roligt att se. De skulle lägga ut den på nätet
också så man kan kolla på den där men jag vet inte om jag vågar skriva länken utifall jag ser allt för tokig ut :p
Men när jag kommer hem kan vi kolla på den tillsammans.


Vi la våra liv i dessa mäns händer


Här  hänger Madde och dinglar


Här dinglar Nea och jag, jag var först så jag måste vara den röda och hon den gula.


Här är Madde och Pete alldeles efter deras hopp

Vi har bestämt oss för att stanna här i byron till på lördag och sedan köra ner till Sydney så vi är där på måndagen, vi ska
nog bo Noahs hostel i Bondi Beach igen, samma hostel som vi bodde på när vi kom hit i november, så vi avslutar resan där vi började :)


Fast resan är ju inte riktigt slut, Sydkorea och Japan ska hinnas med också. Det ska bli riktigt spännande.


Jag längtar så mycket efter pepparlax, potatis gratäng, flintastek, hallonsaft, Brämhults apelsinjuice, svensk pizza och bea, smörgåstårta, makrill i tomassås på hårdmacka, svenska chips och alkohol fri smultron cider så det ska bli skönt att komma hem. Jag hör att ni haft jätte fint väder denna vår, hoppas sommaren blir lika dan!


Plocka några tussilago och blåsippor från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0