Buenos Aires?

Tankar kring att aka till Buenos Aires anda har snurrat i vara sma hjarnor idag, de vore saklart skithaftigt och det verkar som att de flesta ska dit och inte till Salta. Hmm.. det tar ungefar lika lang tid dit som till salta, fast at heelt fel hall sa da blir resan tillbaka 48 timmar. Kan bli ratt tufft de! Vi har tankt stanna har i nagra dagar for att "vanta" in folket som komemr fran karnevalen men det ser morkt ut. Var plan har hela tiden varit att hitta nagra killar som vi kan resa med i Bolivia eftersom det ar det landet som kan upplevas lite lurigt, men vi narmar oss Boliva och de ser inte ljust ut pa den fronten. Vi har kommit fram till att vi nog skrammer ivag alla med vara vodka-aventyr sa vi ska byta taktik ,) Letandet efter mojliga kandidater gar vidare.


Och sa ocksa var resa, efter besoket i naturparken och vattenfallet imorn dar vi hoppas pa att fa se apor, tar vi oss vidare mot antingen Buenos Aires eller Salta.


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Ingen fara gumman, jag är lika dålig på att följa era bloggar! :) Men jag tycker du kan lägga ut lite bilder, om det finns möjlighet, så nyfiken på att se hur ni har det! :)



Jobbet är i Skara, och bara över sommaren. Helst ville vi flytta till Gävle innan sommaren, men eftersom sista ansökningsdagen för sommarjobb var sista april så går det inte. Jag kunde ju inte tacka nej till de två jobb jag blivit erbjuden i Skara och bara hoppas på att få det i Gävle, man måste ju ha en garanti. En inkomst att kunna överleva på! Så det får bli Skara i sommar, men det är hlet okej nu när vi har bil. Så kan man åka till kusten, Halmstad, osv och bada och mysa :)



Jag hoppas ni njuter av värmen! Just nu har vi 22 grader kallt här, brrr! Och tågen krånglar så jag kom inte hem igår, har bokat ny biljett och förhoppningsvis kan jag åka hem imorgon!



Ni kom hem till påsk va? Jag tror vi kommer hem till dess också :)



Massa kramar

2010-02-22 @ 20:12:55
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad underligt att du inte har en minneskortsläsare i din minidata.. det har ju till och med jag i min lilla super billiga. Vill ju se kort!!

2010-02-22 @ 21:01:37
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0