Back in Bollan.

Slog upp ögonen imorse, sträckte mig efter telefonen utan att röra mig så pass mycket att jag skulle känna hur det var ställt, och det första jag ser är ett sms från Madde "Vad hände igår? haha" fyllan slog visst till hårt igår, IGEN! Kvällen bjöd på massa shot, borttappat visa och blåmärken. Tydligen hade vi fått för oss att vi var riktiga sångfåglar också för halsen och rösten har sett bättre dagar. Hoppas bara det går över så inte alla brasilianare tror att jag är otrevlig när jag inte kan säga vad jag heter :p

Kom hem vid 21 tiden igår kväll, dusch och iordning gjord i raketfart och sedan tillbaka till B-town för lite förfest hos Madde. Åkte ner på tranan rätt tidigt för vi hade fått för oss att M.I.D. skulle spela kl 23. Så var inte fallet och det avr en jäkla tur eftersom det tog ett tag att komma in. Det är helt sjukt hur nostalgiskt det är att lyssna på M.I.D, man blir 14-is på nytt! :) Haha
Hade iaf en toppenkväll på tranan, länge sedan jag hade så roligt där. Träffade och fick säga hejdå till Emma, Sandra, Sofie, Therese m.fl. :) Synd att inte alla andra brudarna kunde vara med. men er får jag se i påsk :)
Så ringde jag världens gulligaste pappa som hade lovat att hämta mig så åkte vi på max och sedan hem till Hällbo.


Några av världens bästa tjejer!! :)


Nea, Jag, Emma och Ida


Sofia, Madde, Nea, Ida och Fessan


fulla taxitjejer ;)

Upp och ut på promenix i det vackra vädret med kusin och mami, 20 minus och sol var bästa bakismedicinen. Hälsade på farmor en sväng och gick sedan hem för att bänka oss framför tv.n och VM-finalen i bandy. Spännande match!! Åkte till moster, kusin, kusinsambo o kusinbarn och såg andra halvlek, där var de så nervösa att de hoppade och skrek i soffan :) Sverige vann iaf efter en gastkramade förlängning och vann för första gången VM-guld i Moskva. Duktiga killar! :) Kul att ha en kusin som är med och vinner :) synd bara att jag inte får vara hemma och gratta honom.


Utsikt över sjön i vackra Hällbo

Ifredags jobbade jag min sista dag i Norge, mina föräldrar kom och hämta mig (och jag måste väl erkänna, hjälpte mig städa ur lägenheten ;) ) Vi drack lite farväl-jäger där när vi kom hem från jobb och vips var kl så mycket attjag kunde säga hej då till de som jobbade tidigt. Gick hem vid halv åtta tiden, hade blivit lite lurig så jag fattade halv sju av packningen Haha Vi kom iaf iväg med fullproppad bil och började vad som kändes som evighetsresan hemåt. Det är nästan så att 15-timmars resorna i Australien kändes som en fis i rymden.


Jäger-utstyrsel :)



Imorgon natt bär det av mot arlanda, shit nu äre nära! Har inte ens börjat packa än. Ska till tandläkaren, o sen fixa med försäkrning, bank o apotek imorn så nu blire sängen. Gonatt folks!







Kommentarer
Postat av: Julia

Nu hitta jag dig :D perfekt!

2010-02-01 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0